I'm sorry

Har något att erkänna..
Designen är inte klar.

Och nu tänker ni; ''skulle du inte ägna hela lördagen åt den?'' Jo det är precis det jag skulle.
HERE YOU GOT THE STORY:
I fredags var vi i Örebro med Malin och Nicklas och jag hittade två saker, det var inte så länge vi var där. Sen kom jag ändå på lite saker som jag inte hittat i fredags och gick ner på stan med mamma men jag hittade ofc ingenting och efter det åkte vi runt lite överallt. Var hemma runt fyra då tror jag, och då hade bror min dator. Sååå, där rök lördagen. Skulle också lösa in 16 spel varav 13st Sims 2, 1 annat PC-spel och 2 Wii-spel. Men så var det så att den där lille gubben i Game inte ville ha mina PC-spel och då rök ju den chansen till some money. Ska lägga ut dem på Blocket och så får man det andra PC-spelet på köpet, smart gööörl!

Igår, söndags var jag med Ellen och Cissi kom och stannade till halv sju. Vi körde Sims, dom skapade en kriminell flicka, kan man inte tro om dom, ehehe. Det slutade med att jag sov hos Ellen och däär försvann söndagen som jag skulle öppna bloggen, och noll design har jag gjort heller. Liite gjorde jag men sen återställde jag kodmallen.. smart gööörl igen! På kvällen /slash/ natten kollade vi på film, Easy A - AS BRA

MÅNDAG IDAG
vaknade jag hos Ellen och gick hem vid två för dom skulle till farmorn. Då gick pappa och jag ner till stan och förlängde mitt Årskort SMS i ett år till. Det gick ut idag.... om ni ville veta.
Sen åkte mamma och jag till Prix, eller ja, Coop och köpte alla möjliga grejor. Sen vet jag inte vad jag gjorde, PACKAT en massa. Imorgon åker vill till Skåne - ÖSTERLEN♥♥♥   i like it!
Skönt att komma bort från den här hålan, hell yeah!

LÄS ALLT, ANNARS.... vet jag inte vad jag gör men läääääs.

Inlägget är helt flum men jag är trött och ska upp åtta imorgon, respekt! Designen är låååångt ifrån klar men jag öppnade bloggen ändå... Vi får se om jag bloggar imorgon och om jag hittar internet där nere i Sverige, annars hörs vi inte på två veckor.
SEE YOU L8ER suckerS. Nä, ska inte vara taskig.
Ciao bella!


I onsdags var Becka med mig ut till stugan, det var aaaas nice väder♥♥
Den här är heelt oredigerad, och jag är nöjd med den? SYSTEMKAMERA♥♥



Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0