Home Sweet Home

Hemma! Eller, vi kom hem igår. Klockan sex ungefär.
Men jag orkade verkligen inte blogga, så jag packade upp alla saker. Min väska blev riktigt tjock där nere i Skåne, hm.. undrar varför? Så det var en del att plocka upp. Men det var ju inte slut där, kläderna stank! Usch, så kastar in dom i tvättmaskinen, men hann inte allt igår så nu är det i full snurr där inne.
Annars? Jo idag var vi i stugan.. riktigt fint väder men så plötsligt börjar det regna så vi åkte hem lite tidigt. Till veckan är mamma borta, Cypern blir paradiset så hon får i alla fall sol! Om ni ville veta alltså. Sen nästa vecka, åker jag på träningsläger! Men nu har jag ju bestämt att jag ska hålla uppe den här uppdateringen så det blir tidsinställda inlägg.. med vad? Ingen aning.
Kanske något stycke ur min novell, eftersom jag är typ klar med grunden! Lite handling som ska på plats bara..

Datorn har fått för sig att vara på seg-humör så jag orkar inte sitta och ladda in fem hundra bilder till datorn och sen ladda upp dom på sega blogg.se. Så ni får dom imorgon eller till veckan, promise!
Ber om ursäkt för den urdåliga uppdateringen.
Ciao


Gott? Nej usch!
Tydligen blev datorn snabb, men då kan jag svara på kommentarer. Sen ska jag kolla Solsidan, den är för bra när man sett säsong 1! Ska ta mig igenom både 1 & 2. Vi ses!

william

söt ko;D



SV; oki:D lagt till dig nu;D

så sägg till när du har lagt till mig:D

2011-07-31 @ 23:24:36
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0