Plugg plugg plugg & mer plugg

Måste verkligen plugga. Kom precis hem från skolan, och jag har verkligen inte tid att blogga!
SO inlämning på fredag, ett jobbigt långt arbete som vi fick igår.
MATTE läxa till fredag, som är ovanligt tråkig.
KEMI förhör på fredag, som vi typ inte fått plugga till.
FRANSKA glosor, text, övningar och formen être, onödigt mycket.
ENGELSKA arbete om USA och en stat, som man inte kan nånting om till på onsdag.
BOKPRESENTATION till på torsdag, vi ska presentera en bok och svara på massa frågor, dataskrivet.

Ni kan ju bara försöka slå det!
Ska träna sen, vi får se för jag vet inte om jag kommer hinna!
Usch vad jag avskyyyr att inte hinna grejer.
HÖRS antagligen imorgon, eller seeeent ikväll.



Just one in a million..



Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0