Back in town

Är hemma från tävlingen nu. Det gick inte så jättebra idag.
100m fjärilsim - pers med 1 sekund men det kändes inte bra och är inte så nöjd.
100m frisim - över pers med 1 sekund, men det kändes jättebra och jag är nöjd med det.
Imorgon tar vi nya tag och kör 50m och 200m ryggsim på förmiddagen. Eftermiddagen bjuder på en 400-ing frisim. Diggar förmiddagen.
Nu sitter jag med datorn i knät, McDonalds på bordet och en urdålig film på tvn. Men slår snart på Glamour.
Glömde kameran hemma idag, men imorgon tar jag med den och fotar lite på tävlingen!
Efter maten myser jag ner mig i min soffa på rummet, lite choklad och polkagris tillsammans med en bok skulle jag tro!
Eftersom jag inte har några bilder, bjuder jag på två vattenbilder från i somras.



Kom på att den senare (lövet) är från i höstas när det var tävling i Linköping.
Ha en underbar kväll så hörs vi imorgon efter tävlingen skulle jag tro!



Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0