H e l g !

Hur stavas underbart? H E L G !
Äntligen helg! Veckorna går grymt fort, men det är ändå segt till lovet. Har ett prov + förhör den hära veckan. Usch..
Har inte bloggat idag. När jag kom hem hjälpte jag till och skotta lite och sen somnade jag i sängen och sov i tre timmar (!!!). Kommer den här tjejen kunna sova inatt? Vet inte riktigt det.. Jo, men säkert.
Sen har jag fyllt i någonting som man fick en biobiljett om man gjorde. Klart man tar sig tid då? Men det var grymt mycket frågor! Sen har vi ätit kebab och checkat tv. Sen kom Johan och Anna hit =D!
Träning imorgon, sista morgonträningen ever. Lite sorgligt.. fast nä. Hur skönt som helst!
Ska göra mig iordning och sen ska jag läsa min bok. Det var grymt längesen.. senast måndag! Får ta och skärpa mig.
HÖRS imorgon!



Ge mig sommar!



Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0