Pics from the girls night

Nu tänker jag lägga upp dom efterlängtade (haha) korten från i tisdags!
Det är inte alls många, men vi hade det jäääääättemysigt ska jag tala om för er. Och galet kul. G-a-l-e-t.


Dunkade musik under tiden vi lagade maten..

.. och här är maten i full gång! (Jag gjorde en dip.. eftersom jag inte är något mästerkock som dessa flickor)
Rostis (eller vad det nu hette), kycklingklubbor, fläskfilé, potatissallad och vanlig sallad.
Så här såg det ut;

Sen tände vi ljus, eftersom strömmen gick i hela vår lilla, pyttelilla, stad!

Jätteoskarpt, jag vet med jag kan ju inte fokusera för mycket på sånt när jag har ett tjejgäng att snacka lite med!
Och massa god mat att äta!
Sen drog vi ut till vår gamla skolgård till kompisgungan där..

Alla hade Converse, lite coolt. Olika färger också.
Underbaraste tjejernas fötter rättare sagt ♥

Det gick inte så jättebra att ta med självutlösare.. haha.
Men sen kom ett par personer som ja, vi snackade med och vi kom inte hem förrens lite efter tio.. hoppsan :$

Där slutar bilderna. Typ. Men på kvällen åt vi efterrätt, Marängswiss, och checkade film till typ två eller nåt. Sen gjorde vi oss klara, och Winny & jag somnade. Ellen och Evelina var som sagt, uppe, små nattmänniskor :-)

Ni fick tre inlägg på raken, och jag tror det slutar där.
Imorgon är det fredag och tyvärr snart slut på lovet.. men imorgon hittar ni mig med saknade Sara!
Godnatt & vi hörs!

Copyright ©

felicia

bara bra, din då?:)

2011-04-21 @ 22:42:51
URL: http://pinkyh.blogg.se/
winny

hahahah, vackra bilder elin ! (:

2011-04-22 @ 11:37:12
URL: http://winnyleung.devote.se
MADDES

Jag har precis målat naglarna. Vad gör du?

2011-04-22 @ 12:59:01
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Emina

Tävling i bloggen just nu! vinn ett rouge värd 119 :- från FACE Stockholm! Du behöver bara kommentera att du är med! Enkelt va? ;)Kanske är det just du som vinner! Här får du en direktlänk till tävlingen

http://eminaerica.blogg.se/2011/april/tavling-rosa-rouge-fran-face-stockholm-varde.html#comment

2011-04-22 @ 13:18:41
URL: http://eminaerica.blogg.se/
felicia

ska försöka plugga lite, själv?:)

2011-04-22 @ 14:50:21
URL: http://pinkyh.blogg.se/

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0