Lite saker jag köpte

Är hemma från Karlstad och Bergvik! Kom väl hem runt sex ungefär och nu har vi grillat hamburgare. Har också hunnit busa med bror min på studsmattan.
Bergvik var bra, de hade jättemycket affärer med fina grejer. Men jag föredrar Marieberg i Örebro, känner mig mer hemma där och det känns som om man hittar bättre då och mer kläder. Men lite grejer har jag fått med mig hem!
Tog kort på dem förut och tänkte visa dom om ni hade lust att checka liksom!


Typ allt! Glömde smycken och en kräm bara.. hehe.
Och förutom lite strumpor & underkläder, men det känner jag att jag inte vill visa i bloggen precis.

Skärp - Vero Moda tror jag
Deo - Kappahl
Parfym - Kappahl

Lila magtröja - Vero Moda
Blommig trekvartströja - Vero Moda
Ljusblå magtröja - JC
The Beatles magtröja - H&M
Beige kortärmad - H&M

Vita & svarta fjäderörhängen - Glitter
(ursäkta att det är dammigt, dammade ur efter att jag tog kort, smarthead)

Mjölkvit-ljusrosa örhänge - Ginatricot

Ansikts- kropp- och handkräm - Kappahl

Halsband - Glitter

Ursäkta dåliga bilder, men som sagt, jag lägger inte energi på att få inköpsbilderna bra. Och den sista är en total katastrof. Hej fokus? Absolut inte.

I alla fall, nu hittar jag på något så hörs vi ikväll. Tänkte spela Sims eller koppla av med en ansiktsmask, påskgodis och en film. We will see..
Hörs sen!

Copyright ©

lj

SV; jag kommer nog bara chilla lite sen blir det säkert nån fiiiest med massa sköna människor i veckan också, lov osånt duvet (; haha, hur mår du dÅ? kram /LJ :)

2011-04-23 @ 20:28:45
URL: http://ljjohansson.blogg.se/
linnea

fina kläder :) allt bra med dig?

2011-04-23 @ 20:32:17
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0